تصفیه فاضلاب و تصفیه آب صنعتی آتیه انرژی

آتیه انرژی با تلفیق تعهد ، تخصص، و علم روز توانسته است هر کجا که در عرصه تصفیه آب و تصفیه فاضلاب ورود کرده است موفق عمل نماید .

آنالیز های متفاوت آتیه انرژی در مورد تصفیه آب

شرایط منابع آبی کشور ما طوری شده است که آلودگی های چاه ها با هم متفاوت است و هر چاه آنالیز آب مخصوص به خودش را دارد .

به عنوان مثال در یک جا سیلیس آب بالاست جای دیگر، آب سولفات بالایی دارد جای دیگر آهن آب بالاست و یا در تصفیه فاضلاب متفاوت بودن پساب باعث شده است که روش های تصفیه فاضلاب متفاوت باشد .

عملکرد آتیه انرژی در تصفیه فاضلاب و تصفیه آب

فعالیت ها و خدمات شرکت آتیه انرژی تلاش در باب صنعت تصفیه آب و تصفیه فاضلاب در این کشور خدمت شما عزیزان اعلام می گردد .
1-بیش از دو دهه تجربه در زمینه ساخت و راه اندازی آب شیرین کن صنعتی اسمز مع، آب شیرین کن دریایی و تصفیه آب رودخانه .

در زمینه نصب آب شیرین کن ها آتیه انرژی موفق به اجرای پروژه های خوبی برای حل معضل شوری آب در کشور شده است . مخصوصا برای کشت های گلخانه ای که ما نیاز به آب تصفیه شده داریم و باید هدایت الکتریکی پایین داشته باشیم تا محصولات خوبی تولید شود حتی در کشت های مقاوم به شوری نیز نصب آب شیرین کن کشاورزی توانسته است از خشک شدن درختان جلوگیری نماید .

2-دیگر فعالیت آتیه انرژی تامین مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل : متابی سولفیت سدیم، آنتی اسکالانت ، فیلتر جامبو ،فیلتر نخ تابیده ،ممبران تصفیه آب صنعتی آتیه انرژی

یا تامین تجهیزات دستگاه آب شیرین کن مثل ممبران تصفیه آب صنعتی ، فیلتر تصفیه آب، پرشر وسل، دوزینگ پمپ، گیج فشار،تی دی اس متر آنلاین، پمپ طبقاتی و. می باشد .

آنتی اسکالانت آتیه انرژی

طراحی پکیج تصفیه فاضلاب  آتیه انرژی

3-فعالیت اصلی شرکت آتیه انرژی ساخت و طراحی پکیج تصفیه فاضلاب میباشد تصفیه فاضلاب از دو جهت در این چند سال گذشته فوق العاده مهم شده است .

اهمیت تصفیه فاضلاب برای صنایع

به دلیل وجود کم آبی در کشور شاید روان باشد که بخش زیادی از آب کارخانجات بعد از استفاده در سیکل کاری دور ریخته شود و هیچ گونه استفاده از آن نشود و همچنین با توجه به اینکه پساب های کارخانجات صنعتی وقتی وارد محیط زیست شود باعث ایجاد صدمات زیادی به چاههای کشاورزی و سفره‌های زیرزمینی آب شرب می شود به همین دلیل تصفیه فاضلاب بهداشتی تصفیه فاضلاب صنعتی و باز چرخانی پساب با بهترین کیفیت کار و خدمات پس از در شرکت آتیه انرژی تلاش در اولویت کاری این شرکت قرار دارد .

4همیشه این شعار در مهندسی تعمیرات ارزشمند است و آن هم این است که پیشگیری بهتر از درمان است .
ساخت و نصب انواع سختی گیر مثل سختی گیر رزینی، سختی گیر مغناطیسی، سختی گیر آلتراسونیک و سخت‌گیر الکترونیکی نیز از توانمندی های شرکت آتیه انرژی می باشد
در این روش با ایجاد یک میدان مغناطیسی خاصیت رسوب گذاری را از رسوب می گیریم و با یک عمل پیشگیرانه مشکلات ناشی از ایجاد رسوب آب را به حداقل ممکن برسانیم .
سختی گیر مغناطیسی آتیه انرژی

تاثیرات دستگاه تولید آب مغناطیسی آتیه انرژی

5ساخت دستگاه تولید آب مغناطیسی برای کاهش تاثیرات منفی شوری آب در کشاورزی در این روش برای آن دسته از کشاورزانی که فاقد تامین مالی هزینه ی آب شیرین کن هستند مهم است زیرا در این روش آب مغناطیسی حلالیت آب را بالا میبرد و بدین وسیله می توانیم تاثیرات مثبتی در آب می کنیم که تاثیرات منفی به حداقل برسد .

 مواد سوپر جاذب کشاورزی آتیه انرژی

سوپر جاذب آب، با ذخیره آب در کنار ریشه می تواند مصرف آب را در کشاورزی به حداقل برساند .

سوپرجاذب خاک را نیز اصلاح می‌کند و می‌تواند روی افزایش کیفیت و کمیت محصول تاثیر مثبت بگذارد .

هیدروژل کشاورزی در زراعت باعث افزایش برداشت به اندازه یک الی سه تن شود .

سوپر جاذب آتیه انرژی


dltopapk تصفیه ,انرژی ,آتیه ,فاضلاب ,کشاورزی ,شیرین ,آتیه انرژی ,تصفیه فاضلاب ,شرکت آتیه ,پکیج تصفیه ,طراحی پکیج ,پکیج تصفیه فاضلاب ,تصفیه فاضلاب متفاوت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

6430090 مجله تفریحی پلمس nicerdicer-plus خدا جون تا کی... ????پرواز و سقوط بانوی ایرانی???? راهنما دیجیتال وب فروش فلزیاب شارک33000در تهران09197977377 به نام خدا